vineri, august 12

Leapșa Liebster award-discover new blogs

Am primit această leapșă de la Bianca Ioana. Mulțumesc mult, Bianca, pentru că mi-ai pasat-o, a fost  o plăcere să o completez! Și acum, să începem-
Reguli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
2. Listează regulile în postarea ta.
3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
5. Scrie zece lucruri random despre tine.
6. Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
7. Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Lucruri random despre mine:
1.Îmi place mult să călătoresc. Sper ca în anii ce vor urma să pot să vizitez cât mai multe meleaguri necunoscute.
2.Beau ceai și/sau cafea în fiecare zi. 
3.Îmi propun să învăț cât mai curând să fac poze bune cu aparatul de fotografiat, pentru că într-adevăr mă pasionează domeniul ăsta.
4.Ador să alerg. Defapt, nu chiar efortul propriu zis, ci felul cum te simți după ce ai alergat câteva ture.
5.Am un peruș pe care îl iubesc mult, mult. Sincer, mă și mir de unde vine dragostea asta..e ca un copilaș pasărea asta.
6.Animalele în general mi se par adorabile, în special cele jucăușe.
7.Îmi plac oamenii pozitivi, calzi, înțelegători și care te fac să devii o versiune mai bună a ta.
8.Tot timpul încerc mâncăruri noi, întrucât gătitul mi se pare un soi de artă.
9.Am mereu idei de combinații de haine , accesorii, machiaje, iar dacă nu am, caut, și atunci când mă duc la shopping totul devine relaxant și plăcut.
10.Îmi doresc o familie numeroasă, cu mulți copii și un soț pe care să îl iubesc și vice-versa. Ar fi frumos!

Întrebările de la Bianca Ioana
1. Obișnuiești să recitești cărțile care ți-au plăcut?
Sincer, nu, pentru că există așa de multe cărți bune care aș vrea să le descopăr încât nu-mi rămâne timp și pentru asta.
2. Cu cine îți place să vorbești despre cărțile citite?
De obicei nu prea vorbesc cu cineva despe asta..însă dacă o carte m-a impresionat mult, atunci o recomand la prieteni sau scriu recenzie pe blog.
3. Ce părere ai despre triunghiurile amoroase în cărți?
Nu am nicio părere propriu-zisă despre triunghiurile amoroase. Dar mi se pare că au și ele un rol, pentru că ajuntă la conturarea personalității personajelor.
4. Pe care carte îți dorești din toată inima să o vezi ecranizată?
Ohooo, ar fi genial dacă orice carte scrisă de Rodica Ojog Brașoveanu ar fi ecranizată..în special cele care au în centrul acțiunii gangsterii și prostituatele. Ar ieși ceva cu multă acțiune și suspans. Ge-ni-al.
5. Cine sunt doi dintre scriitorii tăi preferați?
Rodica Ojog Brașoveanu și Isabele Allende...sunt o feministă ca și aceste autoare, ce să mai...
6. Care este cartea pe care o recomanzi cititorilor începători?
Nu pot alege o carte anume...cred că ceva de John Green sau orice carte de genul fantasty.
7. Cu ce personaje ți-ar plăcea să îți petreci vacanța/concediul?
Cu Melania Lupu, Locotenentul Dobrescu(Rodica Ojog Brașoveanu), Kvothe(Patrick Rothfuss) etc.
8. Îți place să citești teatru?
Nu, pentru că mă plictisesc repede la astfel de cărți și parcă nu îmi trasmit nimic,
9. Cum simți că te-au ajutat și te ajută cărțile?
Ele mă ajută enorm, deoarece mă fac să mă autocunosc mai bine, mă învață variate lecții despre viață și e un mijloc bun de a-ți petrece timpul liber.
10. Care este cartea (deja scrisă) pe care ți-ai dori să o fi scris tu?
Clar, e seria Harry Potter. Atunci când am citit HP am avut impresia că parcă știam deja povestea, personajele, decorul...

O să sar peste ultimele cerințe și dau leapșa asta cui dorește să o facă!
Watercolor vector designed by Freepik

5 comentarii:

Roxi Adina spunea...

Oh, trebuie să o încerc și eu pe Isabelle Alende, am auzit păreri bune despre cărțile ei!

Mă bucur că-ți place să călătorești, sper să am ocazia să fac și eu asta pe viitor. Altfel, nu știu, cred că mi-aș trăi viața degeaba. :))

Pupici și spor la citit!

Loreen G spunea...

Roxi Adina-mulțumesc!
Și da, în caz că ești o fană călătoriilor, atunci e imposibil să nu îți placă romanele Isabelei Allede.

Bianca Ioana spunea...

Mă bucur că am completat leapșa, Loreen!
Din lucrurile random despre tine am rămas cu o idee principală: ești o persoană înclinată către artă și ai o imaginație grozavă! Oh, da, și că ești o persoană foarte plăcută. De regulă, oamenii calzi, pozitivi caută tot oameni calzi și pozitivi :D.
Din câte văd, ești fană Rodica Ojog-Brașoveanu. Am citit o singură carte scrisă de ea - ”Anonima de miercuri” - și mi-a plăcut tare mult. Deși nu Melania e personajul principal aici, a fost așa distractiv să dau peste ea.

Loreen G spunea...

Bianca Ioana-mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase!
Mă bucură faptul că și ție ți-a plăcut stilul Rodicăi Ojog Brașoveanu! :))

International Directory Blogspot spunea...

Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
Register the name of your blog URL, the country
The activity is only friendly
Imperative to follow our blog to validate your registration
We hope that you will know our website from you friends.
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Have a great day
friendly
Chris
please Follow our return
All entries will receive a corresponding Awards has your blog
+++++
Bună dimineața. Doriți să distribuiți blog-ul dvs. cu lumea? Pentru a găsi oameni care împărtășesc aceleași pasiuni ca tine? Vino alături de noi.
Înregistrați numele de URL-ul blogului, țara
Activitatea este doar prietenos
Să urmeze blog-ul imperativa nostru pentru a valida înregistrarea
Sperăm că veți ști site-ul nostru de la voi prieteni.
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Au o zi mare
prietenos
Chris
Toate intrările vor primi o Arwards corespunzătoare în blogul dvs.